zaterdag 3 juli 2010

Gewonnen

Hallo allemaal



Jullie hebben kunnen lezen dat ik de laatste tijd met sketchen kaartjes maakte. Dit was 10 weken lang een wedstrijd. Een paar weken geleden heb ik hier al geschreven dat ik met één kaartje gewonnen had. Nu was het tijd om te stemmen welke van de 10 winnende kaartjes het mooiste was. En de mijne heeft gewonnen!!!!! Wat een eer vind ik dit. Hieronder voor de duidelijkheid nog een keer de kleine versie van de kaart waar ik mee gewonnen heb.



Groeten Detje


3 opmerkingen:

  1. Hoi Detje,

    Van Harte.
    Het is ook een heel mooi kaartje.

    Groetjes Geertje,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, wat een mooi kaartje, altijd een mooie combinatie met blauw en bruin.

    Groetjes Petri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd en je hebt het verdiend, het is een prachtig kaartje
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen