zaterdag 24 juli 2010

Elfje


Hallo allemaal
Ik heb dit kaartje gemaakt naar aanleiding van twee challenges, tenminste dat was de bedoeling. De challenge van alles met en over derwent was roze en groen. Ik heb de kleuren rose en lime groen gebruikt, maar dat moest ook een ronde kaart worden en dat had ik toen het bericht geplaatst was wel gelezen, maar bij het maken van deze kaart nooit meer bij stil gestaan, dom dom.
De uitdaging van Create4Fun was gebruik bloemen, nou daar ben ik gek op om die te gebruiken op mijn kaartjes, dus die was niet zo lastig.
Groeten Detje

2 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje, het meisje op het afdrukje heeft nog last van de warmte, zo te zien.
    Succes met de challenge.
    grtjes
    Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend zeg!! jammer dat je kaart niet rond is, en je niet kunt deelnemen aan de challenge! misschien nog een poging, de challenge is met een week verlengd...

    BeantwoordenVerwijderen