zaterdag 20 maart 2010

Make en take



Hallo allemaal

Vannochtend naar de hobbywinkel Jacobi geweest. Ze hebben hobbyweek met elke dag een gratis make en take en hele leuke aanbiedingen. Naast dit kaartje gemaakt te hebben, heb ik nog heel wat leuke inkopen gedaan. Vooral veel mallen voor de cuttlebug, dus ik denk dat jullie wel kunnen gokken wat ik zometeen ga doen.
Gister ook al een aantal leuke kaarten gemaakt, dus als ik komende week een aantal keren 's avonds een kwartiertje over heb, komen er heel wat nieuwe kaartjes voorbij.
Groeten Detje

2 opmerkingen:

  1. Hoi Detje,

    Wat heb je een ontzettend leuke site en wat maak je prachtige kaarten, geweldig!
    We hebben gisteren bij Jacobi kennis met elkaar gemaakt,wat erg gezellig was.
    Annie en ik hebben ook een pakket Spelbinders Nestabilities gekocht, dus kunnen we ook los.

    Groetjes Pietie Klaaijsen










    Wij hebben gisteren bij Jacobi kennis met elkaar gemaakt,wat erg gezellig was.
    Annie en ik hebben ook nog een pakket spelbinders nestabilities gekocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Volgens mij is er wat mis gegaan, er staat een gedeelte dubbel,dat was dus niet de bedoeling,
    Groetjes, Pietie

    BeantwoordenVerwijderen