zondag 22 november 2009

Award

Hallo allemaal

Ik zie net dat ik een award heb gekregen van Ine. Ine bedankt!! Voor Ine haar kaartjes, kijk op haar blog.



Er zijn een paar regels om ervoor te zorgen dat de lijst blijft groeien :
*1. Plaats de award en het berichtje op je Blog
*2. Een bedankje en link naar degene die je de award heeft gegeven
*3. Vertel ons 7 dingen over jezelf die wij niet van je weten
*4. Kies 7 andere bloggers die volgens jou deze award ook verdienen
*5. Plaats een link naar deze 7 bloggers
*6. Laat deze 7 mensen weten dat je ze deze award hebt gegeven

Dan eerst de 7 dingen die jullie niet van mij weten:
1. Ik werk op de schadeafdeling bij Achmea, ik behandel daar wagenparkschades.
2. Ik zing in een gospelgroep, waar ik ook mijn vriend heb leren kennen.
3. Dat ik op 10 september 2010 ga trouwen!!
4. We hebben 4 katten
5. Ik graag mag fotograveren, ik op een dagje weg zomaar 100 foto's kan maken
6. Ik nog heel veel hobbyspulletjes op mijn verlanglijstje heb staan
7. Ik eigenlijk veel te weinig vrije tijd heb om te knutselen of te veel hobby's

Dan de zeven personen waar ik hem aan door ga geven. Een aantal blogs waar ik regelmatig eens op kijk of personen waar ik wel eens kom.

1. Nicole
2. Anne Marije
3. Baukje
4. Sietie
5. Christien
6. Annette
7. Marley

Dan nu snele vne deze personen op de hoogte stellen en beneden van alles klaar zetten, want ik krijg zo visite.

Groeten Detje

4 opmerkingen:

  1. Hallo Detje,
    Gefeliciteerd met je award! Wat lief dat je hem aan mij doorgeeft. Ik ga er nog even over nadenken aan wie ik hem door ga geven, dan zet ik vanavond het berichtje op mijn blog.
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Detje,

    Gefeliciteerd met je eigen award en super bedankt dat je hem aan mij doorgeeft. Altijd leuk om te krijgen.

    Groetjes van Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke blog, Detje

    Ik ben gelijk een volger geworden!

    Groetjes, Bea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Detje
    Wat leuk weer een Award erbij ik ga dat straks even op mijn blog zetten en dan mensen zoeken wie ik hem weer geef.
    Liefs Sietie

    BeantwoordenVerwijderen